bertina.reismee.nl

Nog 12 dagen

Hi!

Nog 12 dagen in Nederland en dan is het zover. Eerst 's morgens nog mijn rijexamen en dan om 14.00 naar Schiphol om vervolgens om 18:00 in het vliegtuig naar Luton te stappen.Het voelt eigenlijk nog heel onwerkelijk, maar ik weet wel dat het gaat komen. Gisteren mijn reisverzekering afgesloten, dus alle belangrijke dingen zijn geregeld. Het moeilijkste gaat nog mijn koffer inpakken worden, want tja wanneer pak je nu in voor 2,5 maand.

Gisteren de laatste cadootjes voor de familie gekocht. Ik had vorige week in Walibi al hele leuke loly's gekocht, namelijk van een molentje, klompje en een grachtenpand. Ik dacht die moet ik hebben om aan de jongens te geven. Verder heb ik gisteren bij het stroopwafelkraampje in Arnhem een blik met stroopwafels gekocht. Om het super Nederlands te houden natuurlijk ook een doosje drop en Ganzebord. En ik heb hele schattige bloemenkaarsjes gekocht voor de moeder. Ik benieuwd hoe de stroopwafels en drop gaan bevallen...

Ik zal trouwens wat meer over de familie vertellen. Ze komen oorspronkelijk uit Pakistan. Het is een alleenstaande moeder, Zeinab, met haar twee jongens van 9 en 3, Mani en Uzair. Ze zijn net verhuisd Norwich als ik kom. De moeder begint een nieuwe baan, ze is een psychiater.De jongens houden van karate, voetbal, computerspelletjes doen, zwemmen en lezen. Ik ben erg benieuwd hoe het contact gaat lopen!

Zo mijn eerste berichtje zit er alweer op!

I'll keep you updated!

Liefs,

Bertina

Reacties

Reacties

Denise

Have Fun!!!! Only one day to go!!! Good luck with your driversexam!!! :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active