bertina.reismee.nl

Weekend met mijn Ouders en Aryan: Peak District!

Dag lieve mensen,

Mijn vorige verhaal is nog niet zo heel lang geleden, maar ik wilde hem niet te lang maken dus vandaar dat ik een nieuwe heb voor mijn laatste weekend met mijn ouders! Daar gaat ie:
Ze kwamen vrijdag zoals gewoonlijk te laat. Was wel een beetje zenuwachtig om ze weer te zien, keek er toch wel enorm naar uit. Allereerst ze even voorgesteld en even wat gedronken en het huis(je) laten zien. Daarna op weg naar het verre Peak District, ruim 3 uur rijden. Beetje file onderweg gehad maar uiteindelijk bij onze camping aangekomen. Waar een klein misverstand was, maar uiteindelijk de góede camping gevonden. Een erg rustige en mooie camping. Avond gegeten samen en toen tentje opgezet en bedtijd. Een erg koude nacht, was vergeten hoe koud camperen ook al weer was. We hadden niet heel mooi weer, erg bewolkt en een beetje regenachtig. Zaterdag naar Lyme Park geweest. Is gebruikt voor Pride & Prejudice de BBC serie. Erg leuk om gezien te hebben maar wel erg koud. Had mij dikke jas helaas niet mee.

Zondag naar Chatsworth House, gebruikt voor Pride & Prejudice de film!Zondag was het een stuk mooier weer, gelukkig. Maar de voorkant van het huis stond in stijgers!!! :(:( Wat ik echt ongelooflijk stom vind. Maar de binnenkant was dan wel weer amazing! Drie keer zo groot als Lyme Park en veel indrukwekkender. De tuin was ook heel mooi en veel groter. Ze hadden zelfs een rotsentuin! Maar Lyme Park had dan weer een Dutch Garden (:P). 's Avonds weer terug naar Bedford, kwam redelijk laat aan. Dus meteen naar bed.

Maandag zou de vader van de kids ze ophalen om wat met ze te doen, dus kon nog een dagje met mijn ouders doorbrengen. Zijn naar Milton Keynes geweest. Wilde samen met mijn moeder ook een High tea doen, maar konden geen tea room vinden. Dus hebben we maar samen op de camping gegeten. Ook gezellig! 's Avonds heb ik ze Oakley laten zien. Ze vonden het erg leuk, vooral het parkje langs het water waar ik altijd met Uzair loop. Maar dat is ook een mooi plekje!
Dinsdag had ik met mijn ouders afgesproken om met Mani naar het Forest Centre te gaan om daar te gaan fietsen. Eerst hebben samen gepicknickt en toen heb ik met Aryan en Mani gefiets rondom de meren in het park. Het klikte goed tussen de jongens! 's Avonds had Zeinab mijn ouders uitgenodigt om samen te eten. Was erg gezellig!
Woensdag samen met Mani gewii't en naar Bedford met de bus, naar de bieb. En samen met de moeder wat gedronken, ze had een uurtje vrij. 's Avonds met mijn ouders afgesproken om weer te wandelen. Afscheid genomen omdat ik donderdag wat tijd voor mezelf wilde.
Donderdag paar uurtje vrij gehad. Vanaf 13.00 met Mani weer gewii't. (Had alleen spierpijn van het wii'en van gisteren xD.) Om 15.30 kwam zeinab Uzair afzetten, want ze had een meeting in Cambridge. Dus moest ook voor het eten zorgen. Meestal is het avondeten erg druk, maar de kinderen waren erg rustig. Ze willen altijd heel veel aandacht van hun moeder. Uzair naar bed gedaan en de moeder was om 20.00 weer thuis.
En vandaag is het alweer vrijdag. De vader heeft de kinderen weer opgehaald zodat ik wat tijd voor mezelf heb. Om mijn blog bij te houden!! (:P)
Morgen mijn laatste weekend in Engeland! Ga waarschijnlijk met de familie naar het zwembad en uiteten. Zondag komt Debbie misschien naar Bedford, maar dat weet ik niet zeker. Mani is de hele week met zijn vader, dus maandag heb ik Uzair voor het laatst. Dinsdag heb ik tijd op in te pakken en dergelijke en woensdag ga ik met de trein naar huis! Zit dan bijna de hele dag in de trein, maar dan ben je wel weer thuis.
Wat is het allemaal toch snel gegaan! Heb onwijs genoten! Maar dit is nog niet mijn laatste verhaal, denk ik. Maar toch bedank ik jullie voor het lezen van mijn reisblog. Ik zal als ik weer tijd heb weer wat nieuwe foto's erop zetten.

Liefs,

Bertina

Reacties

Reacties

Loek en Ria

Hoi Bertina, de laatste dagen dus al. Volgens je verhalen heb je wel genoten. Een mooie ervaring rijker. Nu op zoek naar een kamer?
Esther is bevallen van Noor op 1 augustus. Ze woog bijna 6 pond. Een mooi meisje.
Goede reis terug. Groeten.

Johannes

Dat wordt dan weer even wennen in Nederland, lijkt me. Je hebt geen last van de rellen gehad de laatste dagen? Zo te lezen heb je een fijne tijd in het VK gehad, goed dat je het hebt gedaan!

Groet,
Johannes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active