bertina.reismee.nl

The day of departure...

Dag lieve mensen,

Kom net terug van mijn rijexamen. En tja op deze treurige dag heb ik helaas niks leuks te vertellen. Het was nét niet goed genoeg, net niet vlot genoeg, wat kleine foutjes hier en daar, zoals een paar keer niet over mijn rechterschouder kijken. Jammer! En reed soms 25 in plaats van 30, en 55 in plaats van 60 en 115 in plaats van 120. Beetje lullig eigenlijk! Maar hij had me wel een lichte aanwijzing gegeven om wat vlotter te gaan rijden, wat ik toch niet oppakte. Verder was het wel een aardige examinator, daar lag het toch niet aan. Maar genoeg over rijden.

Nog een kleine twee uur en ik zit in de auto naar schiphol, wat betekent dat ik over ruim 5 uur zit te wachten op mijn vliegtuig en dat over ongeveer 6 uur mijn voeten op engelse bodem lopen met mijn koffer en te zware tas. Maar het is me gelukt mensen! Mijn koffer is onder de 20kg! Gelukkig! Hopelijk heb ik niet zoveel pech dat als daar sta dat ie nét iets te zwaar blijkt. Dat zou balen zijn! (Niet aan denken! Optimistisch blijven!) Wat een verschil met het weer van gisteren, maar opzich niet erg, kan ik meer kleren aan in het vliegtuig. Maar het geeft zo´n treurig gevoel...

Vanacht niet zo goed geslapen, was toch behoorlijk zenuwachtig voor mijn rijexamen. Gisteren ineens een hoofdpijnaanval, volgens mij een lichte zonnesteek. Nu nog steeds een beetje last van. Weer wat pech! Maar het komt vast allemaal goed. Ben benieuwd naar de jongens! Mani (de oudste) gaat maandag pas weer naar zijn nieuwe school, dus die heb ik de eerste dagen onder mijn hoede. Uzair (de jongste) gaat wel gewoon naar kinderopvang. in het weekend gaat de familie de omgeving bekijken en ik ga graag mee!

Ik heb nog nauwelijks wat gegeten (van de zenuwen), dus ik ga maar eens lunchen. Julie horen snel hoe het eerste contact is gegaan!

Liefs,
Bertina

Reacties

Reacties

Johannes

bweh, wat een gezeur van die examinator. Dat van het niet kijken, okee. Maar 115 lijkt me redelijk acceptabel op de snelweg, zeker als je voor je examen net wat voorzichtiger wilt rijden.

Jammer dat je nu niet even wat lessen kunt nemen en dan nog eens opgaan.

Nou ja, goede reis en veel plezier!

Denise

Hey,

Aaaaah, wat stom!!! NOu nu gewoon focussen op de geweldige reis die je voor je hebt!!!

Liefs,
Denise

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active